Społeczny Rzecznik Niezmotoryzowanych

Korki? Dziękuję, nie stoję! Zielone Mazowsze Komisja Dialogu Społecznego ds. Transportu
  • Aktualności
  • Stanowiska
  • Dobre Praktyki
  • Raporty
  • Kontakt

stanowiska

Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160

2020.11.20: Uwagi do projektu strefy płatnego parkowania na Żoliborzu

2020.03.10: Czas na rowerową linię średnicową!

2020.02.19: Pierwszeństwo pieszych pierwszorzędną sprawą

2019.09.30: Kto odmraża zatoki na złość babci?

2019.09.04: Co z tymi krajowymi trasami rowerowymi?

2019.01.10: List otwarty do prezydenta Trzaskowskiego

2019.01.09: Wnioski do Studium zagospodarowania Warszawy

2019.01.09: Wnioski do planu zagospodarowania rejonu pl. Zawiszy

2018.05.25: Uwagi do projektu zmiany rozporządzenia ws. warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne

2018.04.03: Uwagi do programu Dostępność plus

2018.02.05: Wnioski do zmiany zagospodarowania Raszyńskiej

2017.12.24: Dwunożne łosie przy trasie S8 – część II, ul. Powstańców Śląskich

2017.11.13: Dwunożne łosie przy trasie S8 – część I, ul. Ks. Janusza

2017.10.15: Fałszywa symetria samochodu i pieszego

2017.06.13: Bubel z prawdziwego zdarzenia

2017.04.04: Uwagi do przepisów o płatnym parkowaniu

2016.12.01: Jeśli progi, to tylko sinusoidalne

2016.11.21: Kiedy wolno wjeżdżać pod pociąg?

2016.11.20: Warszawskie standardy piesze zbyt niskie w kwestii szerokości

2016.11.10: Co z tą Obozową?

Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | Dodaj nowy

Projekt Miasta dla ludzi: współpraca na rzecz przestrzeni przyjaznej dla mieszkańców jest realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.